tusen saker...

De är så himla konstigt, jag sitter knappt vid datan längre (om man jämför med innan) och ändå får jag inget annat vettigt gjort. Vart tar tiden vägen egentligen?
tänker inte citera nån trist vuxen i stil med " herregud, de e inte klokt, tiden bara springer iväg"
Även om de ligger lite sanning i de..
Men ta den här helgen tex, jag gjorde lixom bara softa saker, var ute på havet en sväng,solade lite, slängde upp studsmattan, var med både kompisar,pojkvän and so on och plötsligt var de söndag kväll?! wtf

Monday's the day I hate
- Brukar de iaf heta i min värld men idag var måndagen precis så som en måndag ska vara :)
första lektionen var  ca20 minuter sen åkte jag och Hanna till stan, medans dom andra satte sig i datasalen eller vart dom nu tog vägen.. Vi kom iaf överrens om att vi hade en såpass hög disciplin på oss själva att de kunde vi klara av vid våra egna datorer hemma.. om de stämmer eller inte lämnar ja till era tankar ;)
Vi åkte tillbaka till skolan, hade lektion en timme sen besökte vi stan igen..
Trotts att mitt kort var helt fucked up så va de en tevlig tripp i staden

Jag visade mina talanger i köket idag med, gjorde kanske världens goaste korvstroganoff :)
jag har även motionerat och gjort tusen saker för att slippa plugga..
Detta e dock inget ja slipper undan så lätt för provet är imon och jag har inte ens rört boken. De är konstigt, för när jag ska plugga hittar jag alltid massa saker som ska fixas, och dom kan inte fixas efteråt eller som imon utan dom måste fixas med en gång!
Eftersom klockan snart e läggdags borde jag ta mig i kragen och iaf lägga boken bredvid sängen så de ser ut som att jag varit en flitig flicka. Sen tycker jag alla kan hålla tummarna för mig imon så blire säkert jätte bra! :)
Ska hämta ut mina silverstein biljetter imon med! En av dagens stora happening.
Se nu till att sova gott,efter detta inlägget kan man väl inte göra annat ;)

<3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0