död åt magen!

Det är vad jag vill, att min mage skall dö alltså
Näe inte på riktigt kanske gillar den ganska mycket annars
men den har börjat  krångla igen och jag vill inte de :(
okej att jag har magkatarr, de kan jag leva med!
men vad som händer nu de vet ingen.
Så jag ska ta bort mjölkprodukter, typ ren mjölk yoghurt osv ..
sen skriva ner vad jag äter och när och av vad jag får ont i magen ungefär
så att man förhoppningsvis kan se ett mönster , ifall jag inte tål nånting!
sounds fun?  no no no.
Förutom att jag är arg på min mage så mår jag bra :)
Hade lite feber imorse, så magen + feber resulterade i att jag fick vara hemma från skolan.
De är alltid så himla tråkigt, eller hur?
Ibland känner man att man bara vill skippa skolan ,dra täcket över huvudet
å bara vara hemma men när man väl är hemma och är sjuk och hängig,
då har man hur tråkigt som helst! ganska sämst .
Jag fick hur som helst ett uppdrag av mamma, rensa ett skåp i badrummet
för jag slänger tydligen bara in massa grejer där?!
vet jag inte om jag kan hålla med om haha
Jag hittade massa roligt smink jag glömt av!
så jag satte igång att sminka ögonen i olika färger :D
Jag har även unnat mig ett varmt bad, de va skönt men inte som de brukar
badar man för mycket i tunnan där de är himla varmt
blir ett bad i badkaret plötsligt kallt!   inte bra.
Nu skall jag hur som helst sova och hoppas på att magen e bättre imon
så jag kan dyka upp i skolan! :)
 Sen ska jag säga hej till fille, bara för att jag vet att hon läser haha
HEJ FILLE!

Yeah men puss och kram på er :)

Inte de mest färgstarka kanske, men njut av bilden istället haha <3

Kommentarer
Du heter? Fille

Hahaha sött :D <3

2008-11-22 @ 23:30:15
URL: http://moorrr.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0