Myslampan


Myslampan är på plats och den lyser så fint så fint
riktigt nöjd med mitt köp :)
på bilden ser den dock rosa ut men den är så härligt röd som en myslampa kan bli haha

Tänkte skriva några rader sen skall jag faktiskt lägga mig!
är hur trött som helst!
inatt sov jag sämst. Kändes som jag inte sov en blund, jätte hemskt
så fick jag panik när det var en timme kvar tills jag skulle gå upp!
Men .. som tur var hade jag min bästa bredvid mig
som talade lite vett med mig och konstigt nog fick mig att sova
den sista timmen . Tack älskling!
fattar fortfarande inte hur du lyckades ..

Hur som helst.
Var ju på bio nu ikväll , Låt den rätte komma in!
Boken är ju grym, nästan bäst!
Som vanligt missar dom ganska mycket av storyn när dom gör film av boken
men denna gången lyckades dom missa EXTREMT mycket och viktiga grejer!
så vi vart lite besvikna faktiskt
den var bra som film ,helt klart! Men boken slår allt :)

som avslut på mitt fina blogginlägg kan jag tillägga att båda mina kunder blev nöjda idag!
Hade kundpass i skolan :)
Och den sista kunden gjorde nog hela dagen
iaf gjorde jag hennes dag några dagar framöver haha
Nu skall jag lägga mig och kanske bläddra i veckorevyn
Den får man då inte nog av!
Grattis till Benjamin och Farmor med. Vet att Tony fyller men han läser dock inte inte min blogg
men grattis till honom ändå.
Och grattis Fredrik, i efterskott dock ..
PussKram på er goingar!

Kommentarer
Du heter? Mikael

Älskling jag vet hur du fungerar :)

2008-11-19 @ 00:29:46
Du heter? elin.e

svar: rika

2008-11-19 @ 07:31:03
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0