yesterday


Hann inte/orkade inte lägga upp och skriva igår för sandra gick ifrån mig strax efter ett
och då hade båda legat döda i soffan och kollat på en halvkass film
Innan de badade vi tunna i några timmar, så himla skönt.
Vi hade pratstund, de va skönt!
Annars var jag på praktiken hela dagen igår, fixade bla Sandra hår :)
Gjorde en egen lättfärg och både hon och jag blev super nöjda.
Just nu gör jag inget speciellt, försöker få tiden att gå ..
Ska nog hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite
Ikväll blir de middag med farmor och farfar, dom har kommit hem nu!
Kanske skriver ikväll .
Puss på er

Kommentarer
Du heter? Jessica

Vilken fin hårfärg=)

2008-11-12 @ 01:00:40
URL: http://jessejesse.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0