Det är jag som är mördaren!

Eller jag var iaf mördare i helgen :)
Jag firade ju Matz som fyllde 50 år i onsdags,
Mikaels mammas sambo du vet?

I fredags hade jag praktik, as usual och de gick finfint :)
jag klippte bla Mathias och Benjamin
Efter jag klippt Benjamin åkte vi till San remo så kom Mikael med
så köpte vi pizza körde fort som fan hem och slängde i oss maten!
Näe inte riktigt men jag hade velat de, var svin hungrig!
Favorit pizzan är helt klart Hawaii med kebabsås , så sjukt god <3
Man blir lixom sugen på den bara man tänker på den, inte klokt
Vi kollade på idol och var allmänt tjocka
Jag och Mikael hämtade mamma och pappa i kållered på natten
och ett tips, ta vägbeskrivning INNAN era kära päron får nånting innanför västen!
Grymma som vi är hittade vi tillslut ändå. No problems lixom!

I lördags så, var det ju lite tissel och tassel om de här 50års firandet
han visste ju ingenting om mordmysteriet
Han visste om att de skulle komma folk , vara fest osv
efter ett tag kopplade han att vi skulle åka någonstans men hade inte den blekaste
De öppnades presenter och allt var i sin ordning
de stiliga chaufföerna dök upp och vi begav oss till Tofta gård!
Där spenderade vi ca 3-4 timmar av våran kväll
det var jätte kul!
att lösa ett mord var skoj, fastän jag var mördaren
Men jag var såpass skicklig att jag vann en after eight kartong tillslut haha

Vi fick varsin karaktär att spela under kvällen
vi fick läsa om hur dom var som personer vad dom ägde och vilka dom gillade
och inte gillade i våran hästklubb.
De gällde att sälja å köpa hästar, som man sedan vann pengar på under kvällen!
För mig var de inget vidare mysterium eftersom jag fick läsa om mordet med en gång
men de va allt klurigt att hålla masken :O
men jag skötte mig tydligen ganska bra!
Fest hela kvällen å natten långt
tack för att du tog hand om mig hjärtat <3

Det var kanelbullens dag i lördags med, men inte en enda kanelbulle åt jag!
Vi tog dock igen de i måndags :)

De är som vanligt dags att sova
Jag skriver alltid så låååååånga inlägg
Om jag skriver oftare tror ni de blir mindre då?

Godnatt på er <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0