Höstlov

LOV LOV LOV äntligen lov. Höstlov alltså :)
För mig är det iaf lov nu. Är ledig imon nämligen och vet ni vart jag tar vägen då?
jo till Ullared och gekås med Sandra och några mammor
Mammorna ska sedan vidare till Varberg, de är deras traditionella spa-helg :)
Vi däremot Jag sandra och Malvina alltså tar tåget från Varberg till Göteborg
där pappa hämtar oss och sen har jag Malvina hos mig i 5 dagar!
de kommer bli så grymma 5 dagar!  inte klokt
Har massa grejer på listan :)

Nu ska jag faktiskt lägga mig. Notera att klockan bara är 22:04 :D
Men jag ska vara hos sandra 6:10 imon FÖR ATT morsorna promt ska vara
vid gekås när de öppnar ..
Vi äter frukost i bilen jag och sandra haha. kan bli mys :)
Malvina och moster kommer senare.
Och allt kommer bli bäst

Sa precis hej då till älsklingen med
Bra att vi sågs idag. De behövdes! Svårt att säga hej då men tillslut gick de :)
Tack för pratstunden, Du vet vilken jag menar. och tack för att du lyssnade <3

Godnatt på er
Och imon gör vi Gekås osäkert. så watch out :*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0