I'm dreaming of a white christmas ..

Kalla mig knasig men jag längtar efter julen!!
Denna helgen har varit orsaken till att min julkänslor startats
Dom brukar börja tidigt, jag har en regel här hemma att
julskivor får inte börjar spelas tidigare än november månad!
Jag och mamma tänjde på den gränsen igår och idag
vi har nämligen satt igång med julkorten, vi gör ju egna nu förtiden!
Så himla kul och mysigt, fina blir dom med!
Bilder på olika varianter ni kan beställa kommer komma på min bdb
Http://Laiiijna.bilddagboken.se
Mamma har redan nu fått beställningar och vi räknade igår att
vi har ungefär 40 st att göra och de är bara oktober!
Men vem vill inte ge bort ett personligt och charmigt julkort till någon man tycker om?

Under all julkorts pyssling lyssnade vi självklart på julmusik
och de är konstigt hur många år och gånger har man inte hört låtarna
och ändå snubblar man på texterna?  konstigt

Jag fick övertalat mikael att hjälpa mig koka risgrynsgröt idag med!
Den blev fär jäkla god!
Så imorgon blir de gröt med kanel&socker till frukost :)

Vi snackade lite om jul på liseberg med
dit ska jag gå mer än en gång i år, går ju in gratis!
Hade vart bäst om de varit snö eller till och med snöat när man gick där
men vad är oddsen?
De får iaf vara minusgrader och kalt, de duger för mig!

Nu ska jag sova, först läsa lite sen sova
Och drömma om en riktig jul :)
<3

Kommentarer
Du heter? Johanna

Åh, julen är mysig. :)

2008-10-12 @ 23:05:54
URL: http://lalai.blogg.se/
Du heter? Sofia

va mysigt de låter , va är de för söta kort ni gör :)

2008-10-13 @ 00:37:21
URL: http://soufeeyah.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0