kan man kalla de spadag?

Att skriva i bloggen mitt i natten går precis lika bra som på kvällen
kom jag på nu när jag sitter här i min säng
har sovit en liten stund, jag och Malvina hade tydligen somnat haha
Mikael kollar på en film och Malvina har gett upp helt nu och sover ute på sängkanten
Man bli faktiskt trött av att bada tunna. Tro de eller ej men de tar på krafterna!

Idag skulle jag och Malvina ha en spadag enligt planerna
men eftersom ingenting blir som planerat blev de såklart ingen spadag
de närmsta spadag vi kunde komma var att vi badade tunna! haha
De var ju ändå ganska starkt av oss?
jag har filat naglarna och smörjt in dom med, de kanske räknas?!

Vi har helt enkelt haft tusen andra saker för oss :)
Ingen av oss har tagit nån skada så ...
Kanske blir lite mer av en spadag imorgon

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0