making things back to normal

Godkväll bloggen
De är egentligen konstigt att jag har kraften att skriva här i min kära blogg
jag har PRECIS blivit klar med min färgbok, arbetes inlämning imorgon..
De är ju lika kul som alltid.
Min hand riktigt värker, kan inte skriva en bokstav till med penna .. 
Jag ska faktiskt sova. Jag sitter redan i sängen med Mikales täcke på mig
och lutar mig mot väggen. Sån himla skön ställning. Satt så igår med
så nu vet alla de! Pröva de vettja ;)

Dagen har gått fort, fastän jag suttit med arbetet största delen av dagen..
men jag har pratat med trevliga människor!
Tack sandra och Sollan för att jag fick prata ut hos er förut :)
de behövdes! De va skönt <3
Och tack älskling för att jag pratat med dig i telefon tre gånger idag <3
Vi pratade inte om den där stora viktiga saken dock men både du och jag vet
att jag kläcker ur mig de när de är dags. Och de gör oss så himla bra :)

De går bra i skolan nu förresten, konstig nog så rullar de in massa MVG
men Lina klagar inte för de. De känns bra! Jag behöver de just nu
Idag blev de bara fel i skolan. Blev så jävla sur
Förlåt klassen <3
Men ni är så jävla grymma så jag vet att ni klarade de bäst ändå
(snacka om dåligt samvete från min sida)

Och jag var nyss inne på min bilddagbok och de verkar som de går åt rätt håll nu
jag vet att vi kan lösa allting. Jag tror på de!
Blev jätte glad verkligen. Kommer somna med ett leende nu
Vi ska ordnar allt de här. de vet jag!
Saker och ting kanske kan bli lite mer som förut igen?
Jag gillade de. Gillar de inte så som de är nu..

Idag har jag verkligen skrivit om tusen olika saker
De är bara ett tecken på att de snurrar ca tusen olika tankar i min hjärna just nu
Lite sömn hade kanske inte skadat. Rensa huvudet lite
och om jag sover nu , blir de dag mycket fortare
vilket betyder att klockan kan bli 12:00 och jag slutar skolan
vilket betyder att jag har världens bästa fem dagar framför mig! <3
så god natt. Sov gott alla

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0