min olediga lediga dag ..

Gó kväll :)
Har precis blivit klar med alla mina uppdrag som jag haft under denna dagen
min lediga dag som jag knappt varit ledig på. Jag har helt enkelt varit Oledig.
men misstolka inte de här nu de har varit en helt grymt bra oledig dag :)

Jag tog mig friheten att sova ut imorse, med mina sötaste hund bredvid mig
vi sov till 10 ungefär men gick inte upp förrän 10:30 för de regnade..
Så varken hon eller jag var sugna på att gå morgonsvängen
Jag hade planerat att ta en powerwalk innan frukost men vädrets krafter hindrade mig.
De gjorde ju inte jätte mycket haha

Efter våran mysiga skogpromenad, där de förövrigt var regnskog
gjorde jag ordning frukosten hemma till mig och Sahra :)
hon vaknade nämligen medans jag var ute med hunden
klädde på sig och kom ner till mig så åt vi frukost tillsammans. De va mys och gott :)
Jag klippte henne sen och vi tog superbussen nr 25 ner till torget och köpte lite lunch osv
JULMUST <3 och vi smakade på sandwich pepperkaka, så himla god var den ju!
vilket misstag av oss att vi missat den..
Sedan gav jag mig på att färga hennes hår. Hela håret med folieslingor
men jäklar vilket fint resultat vi fick!
För mina frisör kompisar kan jag ju då förklara att jag vävde slingor och gjorde varranan 4.0 och 3.0
De blev inte jätte stor skillnad, vilket jag visste om och de var meningen
men skiftningen blev så himla fin. Båda två var nöjda! :)

Sedan gjorde jag lite granna på mitt arbete som ska lämnas in på torsdag
Men den sista energin jag har att lägga på de arbetet, kommer jag lägga imon!
Bara så ni vet :)
Nu är det ju nästan läggdags med
min olediga dag har gått snabbt
men tack för en bra dag Sahra, kul att ses igen <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0