jag försökte iaf

Tjingeling :)
Alltså kära blogg, jag gjorde alldeles nyss ett försök att designa om dig
jag lyckades bra på vissa punkter, men när jag väl höll på
så kom jag på att om jag verkligen ska fixa ordning en snygg blogg ska jag göra
det ordentligt, med bra bilder osv.
så vad jag har roat mig med ikväll var att kolla lite hur man gör och hur de kan se ut
Det var väldigt krångligt, så någon dag typ en söndag när jag inte har nånting för mig
så kan jag sätta mig med det, utan att bli störd
och förhoppningsvis få ihop en riktigt
snygg blogg! :)

Idag hade vi den så kallade branchdagen, de va väl sådär
inte riktigt som vi hade tänkt oss, de var hur mycket info helst
så mycket så att mitt huvud var nära på att sprängas! då förstår ni säkert läget haha
De var en lång dag med mycket information men den va lärorik, tror jag ?!

Efter det jobbade jag lite med vårat kommande arbete i kultur och stil historian
den är faktiskt rolig och det ska bli kul att redovisa! :)
Mer om de arbetet kommer nog snart

Imon kommer sofia till skolan <3

och på onsdag blir de mys och plugg hos Nadja <3


Helgen spenderade jag i Trollhättan, like in the old days, hos Madde
Det var mycket trevligt, en riktig deghelg var efterlängtad, och behövlig!
Så avslutades helgen med att den mest saknade sov hos mig :)
JAG HAR KLIPPT AV NÄSTAN 3dm AV MITT HÅR!!
så himla skönt!
och jävlar va snyggt de är nu, ska bara finslipas pytte lite sen är jag nöjd!
Har fått hur mycket kommentarer och komplimanger som helst idag!
sånt kan jag verkligen leva på haha
Kom igång med träningen idag med, är inte helt frisk än
så de blev en power walk på en timme bara :) 

Nu ska jag ägna min sista vakna stund åt msn hade jag tänkt
bild på mitt hår kommer förresten, kanske imorgon :)

Pusshej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0