äntligen en bra dag :)

Hejsan hoppsan lillebror :)  (citat från Karlsson på taket)
Lillebror stämde inte riktigt eftersom jag inte har någon men hej bloggen!
Är på ganska bra humör idag, eller just nu är det kväll men glad är jag iaf
Dagen har varit bra trotts att vi började tidigt imorse med nationeltprov
Jag gillar inte dom, finns det någon som gör det? Knappast troligt
Man kan lixom inte förberreda sig och det tycker jag inte om
det får lixom bli som det blir, så är det inte med mer det ungefär.
Jag tror inte jag får ett IG iaf, så mycket kan jag säga. Det löser sig säkert!

Hur som helst, en bra dag sa jag och det har det verkligen varit vill jag lova
Jag menar, hur skönt väder har det inte varit lixom? Så himla najs
det har varit pilotbrills väder och då är det najs väder :)
Har använt min skinnjacka alla dagara denna veckan med, hur skönt är inte det då?
Men idag kom jag på att jag faktiskt har en ny vårjacka jag skall använda
Den har jag nästan glömt av, det är inte okej Lina!
Jag började ju använda men det var på tok för kallt så den hängdes in igen
Får se om jag tar fram den imorgon, annars trivs jag bra med min skinnjacka :)

Har varit hos läkarn idag igen, eller nej inte hos läkaren men på sjukhuset
jag lämnade blod, dom tog tre hela rör denna gången. Snart har jag väl inget blod kvar
med tanke på att jag lämnade blod i måndags och förra måndagen .
Var tvungen att lämna mer för dom skall ha färska prover inför operationen
Fick ALLA papper av sjukhuset igår med, herregud jag blev nervös när jag läst dom
men det känns överlag ganska bra. Än så länge alltså ..
Har tagit ut min navelstav nu så alla kan börja lida med mig nu med en gång, tack på förhand!
haha, nej men det känns verkligen hemskt
och kvällen innan när jag skall duscha med massa bakteridödande gojs så måste jag ta ut ALLA smycken
och vet ni vad, det gäller även min piercing i läppen. Så den får lämnas hemma lixom :(
Kommer sakna dom, men det är ju lätt värt det
Som Benjamin precis sa till mig: Det är ju värt att ta ut piercingen för en stund när du får en sjukdom
borttagen från kroppen. Han är en himla vis gosse :)
Jag fryser så om fötterna, kanske skall ta och hoppa i sängen i tid idag
bläddra lite i min nya veckorevyn kanske :)
vill bara nämna att jag och mamma tog oss en låååång härlig promenad förut
och sedan åt vi världens godaste glass, den ar hur god som helst!
nu skall jag sova eller iaf lägga mig i sängen och mysa.
Salongen imon, sedan bastufest på chalmersstudent kår, kan bli kul :)
fick reda på att det verkligen var dresscode nyss men det löser sig
min hanna kommer med <3
puss på er


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0