Blev inte så kort ändå

Okej, lets make this short!
För det är nämligen dags att krypa tills kojs, alltså lägga sig i sängen :)
Det är ju trotts allt skola imorgon, vare sig vi vill det eller inte.
För min del känns det riktigt knasigt att gå i skolan imorgon ..
Skall ju bara vara där imorgon sen inte mer på ca en vecka
Skall bli både skönt och inte för jag helt sjukt jätte nervös just nu
och vet ni vad? Det blir bara värre och värre. För ett litet tag sen var det hemskt
nu har jag annat att koncentrera mig på så det funkar. Imorgon kommer jag väl dö
Inte riktigt kanske men nästan. För imon börjar förberedelserna inför operationen.
Och onsdag morgon skall vi väl inte ens nämna ..

Just det, jag skulle göra inlägget kort. Hur bra gick det?
Så jag skiter nog i den idéen :)
Idag skulle jag fått mitt hår färgat, men det blev ikke så
Så få ingen chock när ni träffar mig, utväxten är enorm!
Inte jätte farligt kanske men jag tycker de. Men jag kom på att det inte gör så mycket
skall ju ändå ligga inne så, jag överlever
Får najs hår när jag är på bättringsvägen istället. Den nya Lina med det snygga håret kanske?!
För denna gången får jag ju ordning på den blonda, skall bli såååå skönt
plus att den svara blir riktigt sotig svart nu och inte brun som den är på vissa ställen nu.
Nästan så att man borde gå med mössa, men vädret tillåter inte riktigt de
och det gör absolut ingenting! Inte så jag menade.
Inte bra att jag skriver om vädret i min blogg .. Det har ju påverkats innan så jag skall bara tyst!
Kanske skall gå och lägga mig helt enkelt?
Blir nog bäst så. Skall ligga och stilla mina tankar lite tror jag
Fick en liten chock förut när jag fick ett himla gulligt sms av Sahra.
Skall smälta det lite! Blev himla glad! Och jag behövde höra det, vet att hon behöver mig <3
Sov gott nu allihopa
Ha det bra
Puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0