Check

Okej en liten uppdatering, kanske snarare en check-lista!
Rena lakan? check
Rena kläder på? Check
Tvättat håret och kroppen x2 med kutan lösning? Check
 
Och innan den här renliga duschen så åkte ALLA smycken av.
Okej jag fuskade lite, min älskade stav i läppen sitter kvar
men var tvungen att tvätta jätte noga kring den. Den åker dessvärre ut imon.
Då skall jag göra samma kur igen.
Den luktade verkligen alcohol. Men det är väl bra?
Nu finns det inte en enda bakteri på mig, inte en enda bacill lever på mig haha
Hela jag känns helt torr. Men man får inte smörja in sig med nånting
mitt hår gillade inte denna kuren, men vad gör man inte för att bli av med lite stenar.
skämt å sido.
Tog precis min medicin, så nu sitter jag här med ett megaglas med vatten
tänkte att jag skulle bunkra upp, eftersom jag inte får dricka eller så snart ..
För om jag druckit en hel massa vatten nu, kommer jag inte bli törstig inatt, right?
Eller så blir jag det bara för att jag inte FÅR dricka.  Yeah, det löser sig nog!
Nu skall jag faktiskt avsluta mitt skrivande och krypa ner i sängen
och försöka komma till ro. Kanske bläddra i veckorevyn
Den nya kom idag, mamma tänkte gömt undan den som överraskning till mig på torsdag
om jag kommer hem från sjukhuset då. Men jag genomskådade henne, mohaha
Fast jag skall faktiskt hålla mig så jag får bläddra i det gamla nummret
Sovgott nu allihopa
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0