en gladis

Jag är faktiskt glad! en lycklig liten prick är det som sitter här och skriver nu
och det känns så skönt! Jag har min student 2009 tröja på mig
Det är nog den som är boven bakom min lycka! Alltså man blir så pepp!
Det är inte alls många dagar kvar i skolan , det är läskigt
Jag saknar alla! Fan jag kan ju inte vara borta såhär i slutet förstår jag väl.
Men, jag är så nöjd att operationen hamnade såhär tidigt så jag är frisk till balen
och framför allt frisk till studenten! My god!  Wiie, jag får lyckokänslor i hela kroppen
men samtidigt, vafan händer sen? Det blir inget sommarlov och sen skola igen
utan det blir .. arbetslöshet? Sedan?  Usch, skall inte tänka på de nu :)
Jag skall faktiskt sätta mig ner och sy lite. Några leggings som jag råkat göra sönder
Lyssnar på musik, fastän jag är trött på min musik gör den mig gladis!
Mikael nämnde några band han tyckte jag skulle lyssna på. Skall göra det sen :)
Jag måste hitta en festivalkompis till sommaren, och vilken festival vi skall på
Mikael tänker ju överge mig .. haha ta det inte så hårt älskling
Nej nu babblar jag bara om massa skit.
Imorse var det lite jobbigt, för jag vaknade alldeles för tidigt. Jag vaknade halv nio och var pigg
jag kunde inte somna om. Så tio i nio gav jag upp och började spela super mario haha
Usch vad jobbigt det är med massa energi när man inte KAN göra sig av med den ..
Nej hörni, nu skall jag börja laga leggins och om jag orkar skall jag rensa bland min hårprodukter
dom är alldeles för många och vissa är säkert gamla. Men får se vad magen(såren) accepterar!
Puss på er, vi hörs nog sen igen

Kommentarer
Du heter? Mikael

Slagsmålsklubben kommer till hultsfred så jag kanske inte alls överger dig :D

2009-04-23 @ 08:13:26
Du heter? Lina

haha oh, lucky me!

2009-04-23 @ 11:30:43
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0