Helgen i korthet

Bloggen bloggen, kära bloggen :)
Hejsan svejsan och ursäkta vill jag bara säga, för att jag inte skrivit på hela helgen!
Att ni har överlevt? Det är ju inte klokt, haha. Jag har knappt överlevt själv, tänkt flera
gånger att jag skall sätta mig och skriva men det har lixom aldrig blivit av.
Ändå har jag inte haft för mig så mycket i helgen. Det har dock varit en bra helg!
I fredags mådde jag inte alls bra så bastufesten på chalmers fick jag hoppa över
så himla tråkigt men vi tar igen det nästa gång, för fler bastufester är på G! :)
Men vet ni vad? Jag deppade inte ihop för de, för jag hade en jätte bäst kväll ändå
Hanna kom till mig i vanlig ordning (alltså så som vi planerat)
så hon var redan hemma hos mig när jag stressade hem från salongen
Så vi gick ner till Grillen och åt våran middag där, för min del blev det en kycklingsallad!
Satt där en timme och tjötade om allt möjligt. Hade det bra helt enkelt!
Sedan kollade vi på tv, Dregen var med i programmet grillad och ja, vi satt klistrade (A)
Sedan dreglade vi ytterligare lite till för filmen Troja kom strax efter, jag säger bara Brad Pitt!
Sedan blev det en lång snackstund innan vi somnade som två små grisar :)

I lördags var det strålande sol, så frukosten käkade vi i linne på altanen, jätte härligt!
Sedan kom min Micke som inte alls var så bakis, haha tyckte det var kul att han påpekade de 3 ggr
Sedan åkte hanna och jag hade mys med micke hela dagen istället
Vi åt bla en jätte god tonfisksallad som jag gjort, nere vid havet på en klippa.

Men nu har jag inte tid att skriva mera! Herregud, trodde jag skulle ha gott om tid på mig
men kan berätta lite mer senare om helgen, eller det finns inte så mycket mer att berätta egentligen.
Igår var jag och Micke i stan, köpte en parfym till honom, blev Calvin Klein denna gången
båda två håller på att vänja sig vid den nya lukten haha
Sedan fikade vi i stormen, men det var gott. Åt den jätte god hallonpaj!
Nu väntar mamma på mig, vi skall hoppa in i bilen och hämta upp farmor
Det är nämligen fika och biodags pågång!  Australia skall vi se, kan vara bra!
Mys ska det bli iaf. Hörs sen babes
Puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0