Iron Maiden linne by Laijna

God kväll bloggen :)
Sitter nerbäddad i sängen nu igen, precis som jag gjorde igår
Det är bara för att jag vill krypa ner under täcket och bara mysa när jag är klar här!
Fönstret är öppet och det blåser in frisk luft och den är inte ens kall ?!
Hur skönt är inte det lixom? Det har verkligen varit skönt väder nu det senaste
bara för att jag säger så så kommer det väl vara tvärtom imorgon ..
Imorgon skall jag hur som helst ha en vilodag, jag skall alltså ha påsklov!
För i måndags var jag ju på bio och fikade med mamma och farmor, himla trevligt
och idag ringde klockan strax efter 6 och sedan dess har jag hållt igång HELA dagen
Jag känner att det tar på mina krafter, helt klart!
Jag har faktiskt lovat mamma att jag skall vila detta lovet med tanke på att det snart
är dags för mig att åka till sjukhuset och lägga mig under kniven.
fy, låter som att jag skall göra en skönhetsoperation, vilket är totalt helt fel
men ni vet, imorgon är det exakt en vecka kvar. och JA jag börjar bli nervös nu!
Men det är ingenting emot hur jag kommer vara kvällen innan och samma morgon .. Fy

Anyway Ullared gick som en dans. Vi hade riktigt trevligt på bussen ner med alla pensionärer
Jag ska bli en sån där söt tant när jag blir äldre. En glad liten prick :)
Jag fick inte handlat så mycket som man kanske skulle kunna tro
för jag tänkte både två och tre ggr innan jag lade ner grejerna i vagnen!
Jag rensade bort massa "onödigt" i slutet så jag handlade för under 700 kr
Medans sandras summa slutade på över 1000 kr, mohaha kände mig lite redig
ni skall få se skillnaden på våra kvitton, tänkte lägga in bilder imorgon
Under kvällen här har jag fått målat mina naglar med ett nytt rosa lack jag köpte idag
Och fixat en Iron Maiden t-shirt (den var dyrast av ALLTING) så det blev ett ballt linne
är dock inte helt klar än. Men ack så ballt det blev!
Det linnet med min svarta bikini nuder på festivalerna i sommar, ojojoj :D
Men nu skall jag krypa ner i sängen på riktigt, den längtar efter mig haha
Sov gott allihopa
puss


Kommentarer
Du heter? Povel

Skulle vilja se bild på linnet :P Verkar vara ett häftigt projekt :P

2009-04-13 @ 00:57:55
URL: http://psgveckor.blogg.se/
Du heter? Lina

Det kommer bilder, är inte riktigt klar! :)

men det kommer bli ballt! :D

2009-04-13 @ 21:58:18
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0