Lycklig

Hejsan svejsan i lingonskogen :)
Yes babes jag är på bra humör idag igen. Kan det ha med vädret att göra kanske?
Jo, det hjälper nog till lite att det är strålande sol och blå himmel idag med!
Det skall bli runt 20 grader hela helgen, gillar vi det eller gillar vi det? I love it :)
Jag skall faktiskt inte bli långvarig här utan tänkte mer bara lämna ett livstecken
Jag skall faktiskt ut på äventyr idag, det skall bli kul att lämna huset för en gång skull
Tänk att jag varit sjukskriven, stilla och hemma i över en vecka
Man mår helt enkelt inte bra av det! Inte Lina Petersen iaf
Så jag skall ner till salongen en sväng och hälsa på :)
Dom vill ju såklart höra lite om operationen så jag får dra den historien ytterligare en gång
Men det är lugnt, jag blir bara påmind om att jag snart är en frisk prick och det är underbart!
 
Ikväll blir det lite födelsedagsfirande här förstår ni. Lilla pappsen blir gammal haha
Skall se om jag hittar någon najsig present till honom när jag ändå är ute och far :)
Nej nu måste jag kila till bussen. Eller ja, gå i min egna lille snigel takt haha
Jag måste gå till bussen i god tid eftersom jag för allt i världen inte kan springa
En sak till hinner jag nämna. Jag har kommit tillbaka till en gammal vana
eller en gammal hobby kanske man säger. Att leka och fixa med bilder är himla kul igen!
Så ni får stå ut med lite egopics, men det blir ingen ledsen över hoppas jag :)
Ha det bra nu!
Puss på er


Kommentarer
Du heter? « C A P T A I N K A R R O W »

Söt bild :)

2009-04-24 @ 11:42:23
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0