Panik!

Om jag var nervös igår, vad fan är jag idag då?
Tror inte man kan sätta ord på hur nervös jag, hur mycket jag undrar
hur mycket mina tankar snurrar. Jag vet mycket och känner mig förberred
men samtidigt vet jag ingenting. Hur det blir, får jag åka hem imorgonkväll
och allting som hör där till. Nervositeten skrämde mig alldeles nyss faktiskt
jag hämtade mitt påskägg jag fick av älsklingen och kom på mig själv att
sitta och möla i mig godis, alltså trycka i mig godis konstant i kanske 5-10 minuter?!
Är man nervös då eller? Hjälp, det var riktigt läskigt
Så jag stängde igen ägget och ställde det åt sidan. För det där var inte okej!

Nu alldeles snart skall jag och mamma gå en powerwalk med stavarna
skall bli riktigt skönt faktiskt! rensa tankarna lite, få röra på dököttet och prata med mamma.
Jag som velat komma igång med träningen så himla länge. Men som med allt annat
har magen hindrat mig. Men så fort jag kan och får skall jag komma igång med motionen
Det skall bli riktigt härligt!
Jag fick Sandras sex and the city box idag, känns heeeeelt okej!  Tack för de gumman
Nej nu måste jag kila in i mitt rum och byta om. Sitter nämligen vid brorsans skrivbord
Hörs kanske sedan eller på torsdag kanske fredag. När jag är kapabel till att skriva!
Efter promenaden har jag nämligen lite att fixa.
Efter att man tbättat sig med den där svampen, kroppen och håret (inget silverschampo här inte)
Så skall man ha rena kläder på sig och sova i rena lakan. Sedan blir jag fastande tills efter operationen
eller tills då jag kan och får äta och dricka.
Så det var kanske bra att jag proppade i mig en del godis? haha
Sedan imorgon, är det väl upp och hoppa vid halv 7 nej kanske 6 kan jag tänka mig.
Då skall jag in i duschen och göra om hela kuren. Sedan skall jag vara på sjukhuset kl 8:00
Sen efter det vet jag inte vad som händer faktiskt. Men det vet jag imorgon
Vi hörs snart igen!
Håll tummarna för mig nu, jag är så nervös så jag snart spricker!
Puss på er
och tack alla sötaste som skickat sms till mig idag! och önskat mig lycka till, bäst! :)


Kommentarer
Du heter? Johanna

lycka till! :]

2009-04-14 @ 20:08:32
Du heter? Anna

jobbigt att vara nervös..

2009-04-14 @ 21:20:24
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Du heter? BJERNHAGEN

metal & style istället för fashion & glamour?

checka gärna in mitt band och min sång också :)

- for an alternative blogworld

2009-04-14 @ 23:47:48
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0