strålande sol

Hejsan hoppsan :)
Strålande sol och klarblå himmel ute, så här skall jag inte spendera många minuter
Jag ville bara säga till alla som just nu är i skolan, sitter på jobbet osv
att jag sitter ute i solen ifall ni behöver mig!
Och jag lovar att sola och njute lite för allihopa. Mohaha
Man måste väl få njute lite av att vara sjukskriven? Förresten så är jag bara sjukskriven tills imon
Eller alltså till och med imorgon. Så på måndag är jag back in the game igen
Kanske inte helt och hållet 100% men det kommer!
Jag tänkte att om jag kurerar mig i helgen också så är jag nog fit for fight sen :)
 På måndag tar jag även bort stygnen. Men har för mig att jag nämnt de?
Jag räknade imorse när jag inte kunde somna om att jag har 10 stygn i min lilla mage.
Det gör väl inte ont att ta bort dom?
Hur som helst. Det är snart dags att kolla och prova studentklänningar
Jag kan inte göra det förrän såren är mer läkta men snart så.
Är det någon som känner sig manad att följa med, hjälpa till och vara smakråd?
Nu har jag missat alldeles för mycket tid i solen, skall faktiskt prova en sak med mina nya skor
Göra dom lite mer personliga, tror jag. Hoppas det funkar bara!
Ha det så bra, see you later
Puss

solklar! ;)

Kommentarer
Du heter? Sofia

fia följer gärna med och hjälper fina lina :)

2009-04-23 @ 13:33:03
URL: http://newlife.devote.se
Du heter? Johanna

Jaaaa Lina, presenter är viktigt om man vill ha några:) Tyckte du min idee lät bra om balen?? Jag tycker Ante ska ha hatt, fluga och käpp för att vi verkligen ska matcha, MEN han vägrar. Jag dör! hHahaha

2009-04-24 @ 09:15:02
URL: http://johannnajos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0