ett stressigt inlägg!

Gokväll alla söta människor som finns i min värld!
Idag är jag på världens toppen humör, dock är jag väldigt trött nu men ändå.
Att jag är trött kan bero på att jag har varit igång hela dagen och inte riktigt är 100% ännu.
Jag var bla i skolan idag och det var skönt att vara tillbaka. Så himla kul att träffa alla
och verkligen alla har frågat hur det gått med operationen!
Ingel var väl ett lite undantag men henne får man ta med en nypa salt
eller hur sofia? ;) haha
Gud tiden bara sprang iväg nu. Jag fastnade på msn och facebook. Inte bra
Det är nämligen läggdags nu, för det är en dag imorgon som jag skall orka med också.
Jag drar ett inkägg i all enkelhet nu så skriver jag nog mer imon!
Skolan gick bra, jag gick lite tidigare eftersom jag skulle till lkaren och ta ut stygnen
Det gjorde inte alls så ont som jag trodde. Klart det kändes men när jag låg där
så jämförde jag med smärtan jag hade efter operationen och då var det inte alls farligt!
Efter det så åkte jag och Micke in till staden. Letade som galningar efter en present
till hans kära lillasyster som fyller 18 år idag! Grattis Jessica!
Vi blev bjudna på god mat i stan med, så det blev middag med Jessica Micke och mamma Monica!
jätte gott och jag blev jätte mätt. Magen såg ut som en boll!
När vi kom hem pratade jag med mammsen och dom hade det bra!
Sedan ringde moster och jag pratade med nästan hela den familjen. Saknar dom!
Men vi ses snart, för det vankas konfirmation i släkten

Jag och Mikale skulle gå en liten längre kvällspromenad med Fliza .. Men det började blixtra & åska!
Ni vet kanske inte det, men det är inte direkt mitt favorit väder. Men jag hade en stark man hos mig! haha
En härlig men lite senare kvällspromenad blev det ändå
och nu är det dags att krypa ner under täcket!
Puss på er



Kommentarer
Du heter? Anonym

AA skojar du eller, och nu får jag inte gå till skolan på måndag. hur känner du dig nu?? Okej att du kanske har lite ont i magen, men märker du ngn skillnad??? Pusss

2009-04-28 @ 20:55:03
Du heter? johanna

AA skojar du eller, och nu får jag inte gå till skolan på måndag. hur känner du dig nu?? Okej att du kanske har lite ont i magen, men märker du ngn skillnad??? Pusss

2009-04-28 @ 20:56:05
URL: http://johannnajos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0