Mys i Båstad

Strålande sol idag med, hur skönt kan det bli?
Men trotts det sitter vi faktiskt inne just nu. Killarna spelar wii och jag sitter här
Har läst massa bloggar så nu är jag uppdaterad igen :)
Så jag tänkte att jag oxå skulle skriva några rader eller två och när jag är klar
tänkte jag gå ut i solen och bara njuta. Fick massa sol på mig igår
Såg ut som en tomat i ansiktet och på bröstet igårkväll, riktigt charmigt måste jag säga
Finns en bild på mig när jag sitter i fåtöljen och är lika röd som min drink haha
Då kan ju tilläggas att min dricka var full med hallon, så kanske ni förstår ..
Blir en segdag idag, vi skall inte köra hemmåt förräns ikväll nån gång
Vet inte om man hamnar på tjörn då eller om jag åker hem till Götet, får se :)

Igår var det en riktigt skön dag, en turistdag hade vi haha
Vi åkte ner i båstad centrum, om man nu kallar det så, och handlade lite
Vi var INTE ensamma på systemet, det tog ca en timme eftersom dom har
sånt där system där man handlar över disk. Så det tog sin lilla tid
med tanke på att det var hundra stycken före Benjamin.
Under tiden gick  jag och Emanuel en runda på stan, vi letade i en halvtimme
efter en pizzeria som vi tillslut hittade, stängd!
Men lunch fick vi ändå på ett café liknande ställe, jag åt pasta kycklingcurry, väldigt gott!
Efter det åkte vi till Hovshallar, det var verkligen jätte fint där!
vi gick ner till havet och lade oss på några klippor och chillade, very nice :)
Väl hemma igen satt vi i solen hela dagen, drack gott och lyssnade på musik
Så himla mysigt, fick sånna sommarkänslor så det var inte klokt!
Vi grillade och åt himla god mat på kvällen. Lyckad helg helt enkelt!
Nu skall jag nog ta mig ett glas med påskmust och lura ut killarna i solen.
Kanske blir jag en värre tomat idag, det återstår att se
Ha en  bra dag
Puss från Båstad




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0