105-160

Pjuh, kära vänner det har varit en hård helg vill jag lova
men samtidit kul, det är så kul att se det snygga resultatet!
För er som inte riktigt hänger med i svängarna (eller i min blogg)
så har jag varit borta hela helgen och hjälpt till med en rolig sak.
Mikaels mamma tog över cafét i helgen och öppnar på tisdag :)
Så vi har städat, tapetserat,kaklat,målat,diskat,möblerat,handlat,tänkt ..
Kan inte riktigt komma på nånting vi inte har gjort faktiskt.
Det har gått väldigt fort eftersom vi jobbat effektivt och bilder kommer!
Jag kan avslöja en liten detalj, det kommer bli det mysigaste och bästa kafét nånsin.
Helt klart. Så nu på tisdag skall vi dit upp då eftersom det är nypremiär :)
Förövrigt har helgen varit bra men gått läskigt fort.
Veckan ser ut som så att imorgon cyklar jag hem och går med vovven.
Sen så skall jag väl fixa och pyssla lite hemma för att sedan åka på utbildning.
Det skall bli riktigt kul för Johanna skall följa med :)
Nu fick jag precis en order av Mikael, jag skall göra hans frukostmackor tills imon..
Efter det skall jag läsa lite bloggar, jag tycker det är en mysig kvälls aktivitet.
förresten, vet ni vad jag gjorde i fredags medans jag väntade på Micke
alltså efter salongen och innan vi skulle till Tjörn. Jag beställde kängorna!!
Så dom kommer säkert i veckan och jag hoppas verkligen dom är snygga in real life.
Just nu är min skolycka på topp! På klädesfronten är det värre men jag lider inte.. än ..
Ha en fortsatt bra kväll, vi hörs imorgon!
Det skal bli sååå skönt att sova i en 160säng jämfört med 105 som vi gjort i helgen.
Puss på er

Kommentarer
Du heter? Karrow

Åh, vad roligt att ta över ett Café så där! Vart då någonstans? :)



Svar:

Jadå, själv? :)

2009-08-31 @ 09:39:57
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0