Att jag ens orkar?

Godmorgon kan man ju tänkas skriva, men det känns gammalt nu
har varit varit sen 8:20 imorse, gick upp strax innan 9 och tog mig en macka.
På med träningskläderna, så jag ser sådär hurtig ut och sedan ut med stavarna.
Jag stavade hem till mig för att jag skulle gå ut med min vovve.
Men hemma möts jag av den sötaste lilla krabaten på jorden, haltandes..
Hon har lyckats med nånting igår och antagligen sträkt sig sa mamma
så hon haltar på vänster fram, blir det inte bättre tills imorgon får hon besöka doktorn.
Eftersom mamma och pappa bara tror att det är en sträckning.
Så idag gick vi en lugn morgonpromenad, hon fick påminna sig själv hela tiden
om att hon inte skulle börja springa. Hon var så söt. Jag pysslar om henne idag :)
Det är så skönt efter man har tränat, det är ju inte klokt egentligen
Varför gör jag inte det oftare lixom? Skall strax hoppa in i duschen
Har precis kollat klart på sex ad the city filmen, den är lika bra varje gång haha.
Mikael skrev nyss att han inte förstår hur jag ens orkar kolla på det. igen ..
Men det är mycket saker killar inte förstår sig på! Thats just life.
Förövrigt skall jag cykla tillbaka till lägenheten sen för där är många av mina saker
som jag behöver för dagens ärenden. Skall försöka komma till banken innan kl 13.
Sen har jag ju ett par underbara skor som väntar på mig i affären :)
Och jag funderar fortfarande kring det här med kängorna .. Mamma tyckte jag skulle tänka,
inte göra nått förhastat och beställa dom imorgon isåfall.
Vi får som sagt se, nu väntar duschen på mig. Ha det gött så länge ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0