Bättre humör idag!

Igårkväll var jag inte på världens bästa humör så jag skrev aldrig.
Men idag har jag vaknat på helt rätt sida, som tur var vaknade jag av mig själv
innan telefonen ringde. Är det nått jag inte gillar att vakna av är det telefoner!
Man vaknar med ett sådant ryck och 9 ggr av 10 är det inget speciellt samtal ändå.
Som imorse tex, det var mina kära pappa som ringde med högtalare så mamma skull
höra alltsammant med. Han undrade hur som helst om jag kunde köpa snus ..
Så det var en jävla tur att jag hade vaknat av mig själv ca 6 minuter innan det ringde.
nog om det. Idag är det lika härligt väder som jag vill att det skall vara!
Vi skall ju ut med båten och vara till hav hela helgen :)
Så på mitt schema idag står först och främst en dusch, sen packa lite och åka!
Så möter jag upp min Micke vid hans jobb eller i stan nånstans
så åker vi upp till Tjörn där mamma och pappa just nu är med båten
så kliver på och åker ut till en holme! Hur mysigt på en skala 1-10 låter inte de?
Jag skall hoppa in i duschen nu med en gång tänkte jag.
Ni skall få se bild på den goda maten vi åt igår. Tacoburgarna saknas dock!
Men det var väldigt delicious! Vi hade till och med efterrätt.
Ha det bra så länge, nu kilar jag inte i duschen



Kommentarer
Du heter? Nadja

ja den är svår. =) Jag har lyckats klara 3 pärmar, 4 vägmärkes test. och sen har jag gått på 3 teori lektioner. =) Maten ser god ut. =)

2009-08-07 @ 11:10:24
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Du heter? Emma

sv: Ja polka grisar är aldrig fel =D

2009-08-07 @ 11:35:56
URL: http://dockiis.blogg.se/
Du heter? Rosida

Ååh, jag önskar att jag hade en brödrost... ^^

Gjorde sönder förra... xD

2009-08-13 @ 21:44:34
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0