Det går BRA nu!

Det går bra nu, kompis det går bra nu!
Herregud jag är i nått sorts lyckorus! Vet lixom inte vart jag skall börja
Jag är nu för stunden helt taggad på att börja jobba, med båda jobben
som frisör och som hudvårdskonsult! Helt grymt :)
Hade ju möte med min chef Katarina imorse, god fika med massa snack
men framför skrev vi på avtalet för min anställning och det känns kanon!
Plus att hon sa en grej som fick mig att nästan tjuta av glädje
Hon hoppas innerligt att vi har så mycket att göra och så många kunder att
jag kommer kunna jobba alla dagar i veckan! hur grymt lät inte de?
Nu börjar vi lite försiktigt med fredagar som fast dag och andra dagar lite löst.
Men det känns verkligen jätte bra och jag är helt lycklig!
Har även fått bokat en klass nu precis, med Emanuel, kommer bli jätte grymt!
Imorgon skall jag jobba lite till och boka förhoppningsvis två klasser
så har jag klarat min utmaning som jag satt upp för mig själv!
Skall se om jag kan göra mig nån god lunch nu, magen börjar kurra lite :)
Ha en bra dag, vi hörs säkert sen igen ♥


Kommentarer
Du heter? Karrow

Det är oerhört härligt när allting går som man vill! :)

2009-08-20 @ 08:48:33
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0