Goodiebag

Det är snart dags att lägga sig för att sova :)
Det blir en lång, spännande och lärorik dag imorgon. Ska bli kul!
Håret är nyklippt och jag älskar det! Sandra blev också helt galet snygg
Vi är ett sånt grymt team så ni anar inte. Bättre får man leta efter haha
Imorgon blir det som ni säkert förstår inte mycket bloggande.
Det blir hela andra bullar med utbildning och en kick-off på karriären!
Jag skall fixa ordning en goodiebag till min gäst imorgon.
Sen skall jag faktiskt krypa ner och försöka sova.
Se nu till att ha en lika bra dag som mig imorgon, puss


Kommentarer
Du heter? Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-17 @ 10:49:44

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0