Göteborgskalaset!

Nej nu får det allt hända lite saker. Inte för att jag inte gjort nått idag men ändå
Tänkte hoppat in i duschen förut men det blev en sväng med motorcykeln istället.
Har ju klippt gräset och varit ute med vovven. Läst klart boken!
Så nu återstår helt enkelt att duscha, fixa sig, äta middag och åka till körskolan.
Skall man kanske ta sig in till kalaset sen ikväll eller? Eller så tar man det imon :)
Kulturkalaset låter fel, Göteborgskalaset skall det fortfarande heta!
Några av kompisarna vill ju ha med en in men jag vet inte om jag tycker det.
Känns ju inte som det är nånting värt att åka in för.
Kan ju vara för att träffa folk och stämningen, dricka lite men inte annars
blir säkert utgång eller så för mig och Sandra på lördag :)
Jag står på gästlistan på BLVD för säkerthetsskull. Lika bra tänkte jag!
Jag måste faktiskt in till stan och wettergrens för att handla lite.
Skall köpa mig ett kvittoblock, en almenacka tror jag och en rosa mapp.
Skall fråga mamma ifall vi kan övningsköra lite, är lite sugen.
Annars hoppar jag in i duschen och börjar fixa mig. Det är kul de med!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0