Jobb, café, Tjörn och tacos

God, nu blev jag sådär trött i ögonen när jag satte mig vid datorn.
Tur att jag inte har planerat att fastna allt för länge framför den.
Ni vet mina nya vanor, som Mikael gett mig, betyder att jag snart skall sova!
Men vid tillfällen som imorgon när jag skall upp och jobba är vanorna kanon.
22:00 är ju en bra tid att sikta på. Sen blir det inte alltid så men där finns ett mål.
Efter jag har bloggat klart, läst en och en annan bloggrad så skall jag pyssla om mig själv
lite vardagslyx som jag gör varje morgon och kväll,oftast.
Påtal om lyx så ser mina naglar rent ut sagt förjävliga ut. Inte okej.
Och efter en heldag på salongen imorgon kommer dom ser mindre än förjävliga ut..
Men det får duga. I helgen har vi ju lite jobb framför oss oxå, vet inte om jag sagt det?
Monica, Mikaels mor får sitt efterlängtade Café nu i helgen och öppnar nu på tisdag.
Mer info och härliga grejer om det kommer, tro mig! Jag är överlycklig över det här :)
Så imorgon efter jag slutat jobba blir det nästan raka vägen till Tjörn.
För att äta en god middag med Mickes familj, Tacos/Fajitas.
Sedan är det städning,pyssel och röj på cafét hela helgen lång. Så kul!
Nu är det dags för mig att tänka på refrängen, sov gott allihopa.
Blir kanske inte så mycket bloggande i helgen men ni står väl ut? Det får ni bara göra.
Fundera kring vilka grejer ni vill paxa innan det åker ut på Tradera ♥


Kommentarer
Du heter? Dilaan.D

sv; tack. :D aha,vad kul. :D Inte så mycket,kom hem från skolan för ett par timmar sedan,och sen dess har jag bara tagit det lungt. ^^

2009-08-28 @ 17:42:50
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0