klockan och bussen

Godmorgon :) Jag är redan klar med allt och väntar på att klockan skall gå.
Skall gå till bussen om typ 10min. Jag undrar en sak, frågade precis mamma
när man skall upp till skolan och med bussen stressar man runt som fan för att hinna
men när man skall upp till nått annat men ändå med en buss då är man klar innan ..
I just don't get it. För här har jag suttit och varit klar en halvtimme innan bussen ska gå.
Jag skall ju till salongen. Skall vara där strax innan 11 idag. Hjälpa till med en brud!
Liselott på salongen skall göra en bruduppsättning och hennes dotter skall med fixas.
Om jag har fattat det hela rätt skall hon vara tärna eller nått sånt.
Hur som helst så har jag aldrig träffat flickan, vet inte vad hon har för hår eller nånting.
Så ja, jag har varit ganska nervös. Låg och funderade som fan igårkväll.
Kom väl inte fram till nått vettigt mer än att det är bra att vara nervös, då preseterar man bra :)
Det var den slutsattsen jag drog ungefär. Nu skall jag strax kila till bussen.
Jag kommer hem en sväng sen efter salongen för att sedan åka in till stan.
Till en annan salong. Där Sandra jobbar för att slinga hennes hår och sådär
Sedan skall ju hon klippa lilla mig. Efter det blir det nog party! Skall väl in på kalaset
annars sätter vi oss nånstans och tar ett glas å bara tjötar.
Nej nu springer klockan! Ha en bra dag, puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0