last update


Sebbe,Sandra, Mikael och jag gick till affären för att köpa middag
det blev tacos, måndagen till ära, och det var himla gott!
Sandra stod för grönsakerna, micke för köttfärsen, jag åt chips och sebbe drack öl
Ganska bra fördelning tycker jag! Jag blev som vanligt proppmätt
fick höra det ett ex antal gånger. Kan inte hjälpa att jag bara äter en tortillas ..
Jag kan jobba på det för allas skull :)
Nu sitter jag och Micke vid varsin dator och nördar oss. Eller jag gör mer nytta ;)
Är lite sugen på en kopp te, skall man orka göra sig en kopp?
Får fråga mickepicke om han vill ha annars skiter jag nog i det. Bekväm kallas de.
Sen är det faktiskt läggdags, vi bestämde oss för att ställa klockan imon!
Hoppas på bättre väder så vi kan gå en stavpromenad eller nått innan frukost.

Kommentarer
Du heter? Sofia [gaspedal.blogg.se]

mums för tacos!

2009-08-04 @ 01:54:42
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Du heter? Anonym

okej,tack för din röst!= )



Några planer för dagen då? =)

2009-08-04 @ 02:48:47
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0