lite allmänt

Pjuh, jag håller på för fullt här vid datorn med kunder hit och dit.
Men det är kul! Jag fick ett samtal av min chef, vi ska fika på onsdag
vid 10tiden och prata igenom ett och annat angående min anställning.
Fredag förblir min fasta dag på salongen, sen lördagar ibland
och andra dagar kan jag hoppa ifall det är mycket att göra :)
På onsdag morgon får jag veta mer men så är det sagt iaf. Kul va?
Så jag kan ju skriva här att ALLA är välkommna till mig på salongen
vare sig ni är killar eller tjejer, behöver klippa,färga,slinga eller vad det nu är :)
Era mammor och pappor är också hjärligt väkomna såklart.
Nog om det. Men tveka inte på att höra av er!
Igår hade vi en kanondag. Herregud, jag var helt slut när jag kom hem.
Inte konstigt. Suttit på föreläsningar sen kl 10:30 och var inte hemma förrän vid 20.
Men det var väldigt lärotikt och skoj! Det var väl huduvsaken.
God mat hade dom på Scandic med, den kan jag inte klaga på.
Nån pastasallad med kyckling, tomat, fetaost och roucculasallad :)
Efter att jag kommit hem fick jag träffa min älskling. Han var ännu tröttare än mig!
Så det blev lite pussar bara sen följde jag honom till bussen.
Nu ses vi ju inte idag eftersom han jobbar nu och jag skall på utbildning sen
men imorgon har jag bestämt att jag ska flyga på honom efter hans jobb!
Nu skall jag göra mig en kopp te och säta mig ner med lite annat jobb.
Ha en bra dag, hörs säkert sen!
Detta inlägget blev kanske inte det roligaste, men det kommer. Trust me :)


Kommentarer
Du heter? Nadja

Jag vet hur det känns. jo det går framåt, det e svårt. =) Annar haft en bra helg? =)

2009-08-17 @ 15:03:56
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Du heter? Nadja

Jag vet hur det känns. jo det går framåt, det e svårt. =) Annar haft en bra helg? =)

2009-08-17 @ 15:03:56
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0