Mina behov!

Hejsan Hoppsan, Godmorgon eller bara ett Hej!
Jag skall kila in i duschen, det har jag försökt med hela morgonen
men jag tänkte bara ge er ett livstecken! :)
Igårkväll blev det ju inte mycket till blogginlägg, jag hade helt enkelt inte tid.
fullt upp med att umgås med mina kära kusiner! Vi gjorde allt möjligt
filmkväll blev det. med massa gottis och kul för hela slanten.
Jag gjorde även dumlekakor till mina kusiner, dom ville gärna smaka!
Denna gången hade vi dock inga formar och slutresultatet ser ni på bild strax ..
Men dom smakade gott och det var väl huvudsaken!
Förövrigt är jag helt sjukt sugen på att åka in till stan och shoppa massa kläder!!
Höstkläder, skor, kanske en väska? En jacka? nån mössa, vantar. Jag vill ha ALLT.
Men lugn bara lugn, jag skall inte sätta sprätt på alla pengar än.
Som tur är har jag en förståndig pojkvän som håller koll på mig när mina behov tar över :)
På andra sidan luren kan han till och med lugna mitt klädbehov.. Då är han bra!
Men nu skriker nästan duschen efter mig, dags att gå helt enkelt ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0