myskväll i par

Vi gjorde som alla andra svenskar idag, åkte till IKEA & Bauhaus.
Men vet man vad man är ute efter gör det inget att det är mycket folk.
Vi köpte bla en takfläkt med lampor att ha i vardagsrumsdelen :)
Draperier som vi ska sätta för sovalkoven, ett grytunderlägg i gallerform osv.
Känns inte så kul att slänga upp bilder på det när det ligger förpackat
det blir nog en och en annan bild när vi satt upp allting skulle jag tro.
Jag skrev ju igår om bilder från min och Sahras myshelg, får lösa det en annan gång.
Jag fick plötlsigt fullt upp här förstår ni. Sandra och Sebbe kommer hit om en stund
vi skall laga mat tillsammans, blir väl jag och Sandra som lagar och grabbarna kollar på
men innan dess skall jag städa här. Micke gick precis, han skall prata med styrelsen!
Så nu borde jag sätta igång, för här behövssdet fixas ordning lite :)
Hoppas ni får en myskväll ni med, puss


Kommentarer
Du heter? Mikael

takfläkt ftw !:D

2009-08-04 @ 13:48:18

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0