scones

Godmorgon :) Hoppas alla har sovit gott för det har jag gjort.
Jag har drömt typ tusen olika drömmar inatt. den ena värre än en andra
jag förstår inte hur hjärnan kan få ihop så knasiga saker till en dröm!
Idag var jag sugen på en liten mysmorgon, så mina scones står i ugnen
dom är strax klara och då skall jag avnjuta varenda en!
Idag kommer ju mina älskade kusiner hit till Göteborg och Torslanda
jag skall vara "barnvakt". Åt den lilla är jag väl det, den stora håller mig sällskap.
Så att vara barnvakt helt och hållet känns lite fel att säga.
Vi skall väl ha det lite mys idag hade jag tänkt. En riktig liten tjejmyskusinkväll :)
Igår blev det väl inte riktigt som vi hade tänkt oss men till slut blev det bra ändå.
Vi fick till slut tummen ur och bakade dumlekakor och smaskade på till filmen Wall-e.
till slut gick våra ögon i kors så tog det inte många sekunder innan vi sov i sängen båda två.

Nu ringde klockan vilket betyder att jag ska trycka i mig nybakade scones!
Ha en go dag alla babes, puss


Kommentarer
Du heter? Sandra ♥

åh vad gott med scones! längesen jag åt det nu, men det är såååå underbart gott :) yammi!

2009-08-22 @ 12:57:21
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0