sovshorts funkar!

Jag var rent ut sagt uppe med tuppen imorse. Eller vaknade med tuppen
jag gick inte upp förrän halv 10 men jag vaknade vid 8tiden.
Då gick min knasiga mamma upp. Förstod inte, varför så tidigt?
Men hon tyckte att hon sovit klart och det hade tydligen jag med.
För jag låg där och försökte somna om men lyckades inget vidare..
Idag är det sol i vårat land! Eller det är sol här hos mig iallafall :)
Fick precis reda på att Daniel räddar mig på teorikurserna. Eller vi räddar varran!
Bäst kommer bli. För vi kommer helt klart äga hela skiten. Så är det bara.
Det skall faktiskt bli kul men det skrev jag väl igår? Lite tjatigt kanske.
Åh jag sov så gott inatt med alla nostalgikänslor. Helt ljuvligt
Det var så kul att snackade med mig igår! Det måste vart nått konstigt
För den ena började snacka med mig efter den andra. Alla undrade hur det var osv.
Jag kände mig faktiskt ihågkommen haha.
Skall ut nu i solen en sväng, hjälpa mammsen å klippa gräset tänkte jag.
Kan man göra det i sovshorts och sovt-shirt? Det funkar väl fint?
Jag kör på det. Hörs sen babes ♥


Kommentarer
Du heter? emelie

fin blogg ! (:

2009-08-12 @ 10:46:51
Du heter? zaida

det är ju bra att vakna tidigt, eftersom skolan börjar ..

2009-08-12 @ 10:55:52
URL: http://zaida.devote.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0