stor blogerska

god, Mikaels dygnsrytm har verkligen funkat på mig.
Jag är galet trött! Kollar på klockan och ser att det är sovtajm.
I början när Mikael skulle upp till jobbet och sova så tidigt
tyckte jag det var döden att vi skulle lägga oss så tidigt
men nu är jag ju trött på riktigt och av mig själv! Ni förstår inte
jag är alltså fortfarande i chocktillstånd av detta. Han har förvandlat mig!
Nog om det. Jag bara måste säga hur grym kvällen har varit.
Är så nöjd att Johanna ville och kunde följa med, grymt babe :)
Blev helt lycklig av hennes lilla kommentar som jag läste nyss också.
Imorgon blir det en ganska fullspäckad dag för mig, äntligen säger jag bara!
En ledig dag med massa saker planerat, det har jag längtat efter.
För ni vet, det är inget kul att gå hemma även om man vill vara ledig.
Imorgon har jag, vare sig jag vill eller inte, planerat en powerwalk på morgonen
sedan är det lite frukost på det, kanske blir det en tallrik med gröt?
Sen händer det väl allt och ingenting emellan men klockan 13-14 är det sånglektion
efter det får det väl bli direkt in till stan, förhoppningsvis hinna gå till wettergrens
annars är det dags att åka till Mölndal och Mickes jobb. Möta upp honom
så beger vi oss till Stora Höga för att fika på det nyöppnade kaféet! Grymt
Onsdagen är väl lite halvplanerad också, men hur kul är det att höra min veckoplanering?
Det är inte som Blondinbella, som skall intervjuas i radio, gå på galor and so on.
Men snart är jag som en stor blogerska, skall nämligen kila och hämta ett paket
som kommit till mig. Då kan jag ta kort så alla ni får se. haha
Kände ni ironin? Jag kommer säkert ta kort men ni som läser bloggar fattar.
Nu är det dags för mig att tänka på refrängen, puss och god natt



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0