stor update!

När man är ute och flänger lite varstans blir bloggen tyvärr lidande.
Från och med i torsdags har jag ju inte rikigt varit hemma
nått litet inlägg fick jag allt till där i Sahras lägenhet men inget mer.
På fredagskvällen efter en kanongod middag drog vi ju till Tjörn trotts allt.
Vi missade bussen, tog nästa, väntade på donken och blev hämtade.
Johans och Lindas 20års fest var trevlig. Mycket folk, alla kände alla ni vet.
Det bästa av allt är att Johanna bor på Tjörn och vi har saknat varran så mycket
(inte setts sen studenten) så hon kom dit vid 1tiden nån gång och tjötade :)
Hon var snällast i världen och körde hem oss till Mikael när vi ville sova oxå.
Jag flängde vidare..
I lördags drog jag och Sahra hem till Göteborg igen och hamnade hos henne.
Det blev lite nudlar till lunch, som inte alls smakade gott så vi tog en ostmacka.
Efter lite tv-tittande kom Mikael och hämtade mig och Sahra stack till jobbet.
Hem och halvdäcka på soffan medans Mickepicke gjorde jätte god mat!
Sen var vi faktiskt hemma hela kvällen, jag var så sjukt trött så vi hade det mysigt.
Idag var det dags för kalas för Mikael hos hans pappa med den sidan av släkten.
Och nu är det dags för middag igen. Gott! Idag har jag gjort heta burgare (med tacosås)
Några coola potatisar vi hittade i frysdisken på Maxi och vitlöksbaguette.
En riktig lyxmiddag såhär på en söndag!
Jag har lite bilder från min och Sahras mystid tillsammans. Dom kommer sen!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0