utan el = skinande rent?

Om jag skriver att jag är i lägenheten tror ni att det är som vanligt.
Men så är inte fallet denna blåsiga torsdagskväll hihi.
Eller alltså allt är i sin ordning, Jag är här och Mikael är här
jag sitter nyduschad med Mickes morgonrock på mig och skriver.
Men, han håller på att sätta upp den ursnygga takfläkten med spotlights
som han köpte för födelsedagspengarna för ett tag sen. Vet att jag nämnt det
hur som helst. Han fixar och skruvar medans jag får roa mig på annat håll.
Han har stängt av all el till hela lägenheten.. Ja, ni såg rätt!
Okej tänker ni kanske nu, hur i hela världen bloggar hon då, med ingen el?
I skrivandets stund (kl 22:04) skriver jag faktiskt i en "anteckning".
Under den här lilla stunden utan el har jag däremot fått gjort en hel del.
Haha det rimmade. Fyndigt Lina :)
Men, ni vet när det är strömavbrott, då har jag alltid fått höra en sak
att det är då familjer umgås som mest, saker blir gjorda och barn blir till!
Och det är ju så sant! Inte att barn blir till och kanske inte familjegrejen just nu
eftersom Mikael har varit helt inne i fläkten och jag har varit redigast i världen.
Jag har duschat,kanske inte så redigt, men jag har städat undan i köket
och det grymmaste av allt. JAG HAR SKURAT RENT SPISEN! Den skiner som aldrig förr!!
På helt eget initiativ! Mamma skulle väl svimmat om hon sett mig, haha
Men den blev ursnygg och jag känner mig nöjd. Så nu kan jag somna gott!
Imorgon är det ju jobb på salongen som gäller. Ska bli riktigt kul :)
Är taggad inför lite jobb nu. Sedan skall det bli den bästa fredagen på länge <3
Sandra fyller ju på lördag, 19, hihi du blir en gammal gumma då gumman!
Och detta skulle ju firats som imon då, men hur blir det med den saken?
Känns som att jag och min Drew får ta en annan rejält grym utgång en annan dag.
Vet att du läser, du är ju en av mina trognaste läsare, så oroa dig inte!
Vi, du och jag alltså, kan fixa ihop en riktigt grym kväll. De vet jag :)
Allting löser sig till slut och nu har jag till och med fått el!
så nu åker detta upp i bloggen. Hoppas ni har en bra kväll ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0