Shoes to die for

Alltså, igår blev det ju inte mycket till bloggande för min del. Som ni märkte
och idag har det varit ännu mindre bloggande från min sida,tills nu!
Jag har ju jobbat på salongen hela dagen idag, var där redan vid 9.
Det har varit en helt grym dag förövrigt, jobbade på som fan hela förmiddagen
efter lunch och fram till tre. Då skulle jag gått till banken och satt in lite pengar
men dom stänger klockan 13 på vardagar? Jävla idioter tänkte jag.
Så jag gick in på Lindex och spenderade några pengar istället haha.
Kanon tänkte jag, kändes riktigt bra! En nödj Lina kom gåendes därifrån
särskilt eftersom trosorna jag köpte kostade 19,50 och linnet 79,50 alltså rea!
Sedan var jag i nöd av en ny bh, så en sådan fick det oxå bli. Dock inte rea.
Jag hittade världens snyggaste skor idag med som jag lade undan tills imorgon.
Ni kommer också totaly die när ni ser dom!
Men jag har ett problem.. Nu kommer vi till mina kända i-landsproblem som jag lider av
Jag har äntligen hittat ett par vinterkängor jag vill ha. Ja, jag skall ha ett par kängor.
Minns inte märket men ni vet sånna som kostar 2000kr har jag sucktat efter.
Så idag på salongen pratade vi om att det finns kopior på dom, helt identiska
och tro det eller ej men jag har hittat dom! I vanliga fall kostar dessa 799kr
men just nu kostar de bara 350kr. Och nu till i-landsproblemet!
Skall jag köpa skor imorgon, dom där kärlekvidförstaögonkastet skorna för 500 (600egentligen)
OCH beställa ett par kängor eftersom dom just nu kostar 350?
Från att inte ha köpt grejer på hela sommaren till att helt plötsligt köpa allt jag ser?
De känns lixom inte riktigt rätt. Men samtidigt kanske det är värt medans dom är billigare.
Jag vet inte. Får se helt enkelt! Nu skall jag umgås lite med min kärapojkvän tänkte jag.
Ha en go kväll. Ja just det, jag har haft en kanonkväll hittills.
Ätit jättegod middag hos farmor och farfar. Så mat behöver jag inte tänka på förräns imon hihi.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0