många timmar i studion

Jag är i fullgång med att kolla kläder och skor på nätet.
Jag måste ju dämpa min abstinens efter nya kläder på nått vis.
Det blir kanske stan en sväng imorgon, vilket jag hoppas på!
För det var så längesen jag var i stan. En stund i stan gör mycket
Jag menar inte att jag skall handla ihjäl mig men jag vill gå i butiker
få lite nya ideér och se vad som kommer nu till hösten.
Iofs har jag redan ganska bra koll men känslan av att gå i en butik ni vet.
Sen när man blir lite seg och trött tar man en fika.
Men imorgon nån gång efter 16 när Mikael slutat skall vi upp till Stora höga.
Hans mammas kafé har ju nypremiär imorgon, klart vi ska vara där då :)
Imorgon står det sång på schemat för min del. Det var verkligen längesen.
Har inte tagit en sånglektion på jag vet inte hur länge
Hoppas på många timmar i studion nu under hösten. Har saknat det!
Idag är det ju utbildning med fika och grejer precis som varje måndag.
Skall bli extra kul eftersom jag har med mig Johanna som gäst/modell.
Skall ta mig lite lunch nu tänkte jag, vilket betyder en paus i klädkollandet.
Det fanns mat i kylen. Jag som är sugen på havregrynsgröt...
En stor kopp te är jag också sugen på, det är vädrets fel. Det är så ruggigt ute idag
Ta mig på café någon? Älskling? haha
Puss så länge


UPPDATERING: Detta inlägg hade visst inte lagts upp då jag skrev det ..
Det skrevs hur som helst vid 12tiden.

Kommentarer
Du heter? Johanna

Tack för idag babe, det var riktigt skoj! : )

2009-08-31 @ 21:58:07
URL: http://johannamathilda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0