väntan skiter jag i!

Okej, jag har precis fixat klart allting till middagen och nu börjar väntan ..
väntan på att mamma och pappa skall komma hem alltså
Dom sa aldrig när dom skulle komma men att jag skulle hinna äta.
Idag är det ju onsdag, vilket innebär teorikurs för min del :)
Alltså måste jag äta innan dess, eftersom de börjar 19, så jag tar och äter själv!
Men innan jag njuter av en kanongod baconsallad med pasta och ägg
så skall jag fixa mig lite. Inte jätte mycket smink idag för det orkar jag inte.
Efter mat och smink så tar jag cykeln hem till min bästaste Mikael.
Så hinner jag vara där en liten stund, sen skall han följa mig med cykeln
ner till körskolan. Är lite osäker på den där vägen men han hjälper mig :)
Efter att lektionen är slut så cyklar jag helt enkelt hem till lägenheten igen.
Så det blir nog att jag sover där inatt med. Men det gör inte så mycket
eftersom jag är ledig imon. skall inte jobba på salongen först på fredag!
Nej nu får jag börja. Ha en bra kväll alla babes ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0