Värsta baben?

Naglarna är målade, skall hoppa in i duschen och raka benen.
Noppra ögonbrynen skall jag göra sen med och fixa tånaglarna.
Håret gör jag nog inget speciellt med, det skall ändå klippas imon.
Jag är så sugen på att klippa av en hel massa hår. Men har ingen frisyr
alltså ingen frisyr i huvudet som jag vill klippa. Då är det lite svårt
Får se hur det slutar imon. Oftast blir det ju grymt till slut ändå! :)
Men förstår ni vilken babe jag blir sen när jag är klar? Idag alltså
med nyrakade ben, nopprade ögonbryn och målade naglar.
Perfekt till kvällens aktivitet. Kolla film och äta popcorn med Sandra haha.
Imorgon kommer det desto mer till nytta. Då blir det en kanonlördag
men den behöver jag inte berätta om än. Det kan vi ta imorgon :)
Skall snart äta grillat kött med potatispaj pch haloumiost. Så vet ni de!
Måste slänga in några urgulliga bilder på min urgulliga hund.
Skall hämta kameran,puss så länge


Kommentarer
Du heter? JoJosPlace

Cool frisyr du har på bilden!!!

2009-08-14 @ 18:22:14
URL: http://jojosplace.blogg.se/kontakt/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0