Beställda julkort

Jag tänkte faktiskt promenera hem idag, nu, ganska snart :)
Det är ju ändå kallt och härligt väder ute.
Idag har jag tusen saker som skall bli gjorda, kul.
Bla, så har jag 5 julkort på beställning plus Mary kay produkter.
Jag skall städa huset och tvätta för mamma (jag är anlitad städfirma)
och ikväll skall jag och Mikael sätta igång med julbaket!
vi skall ju ha adventsfika här på söndag, skall bli så mysigt :)
Emellan allt det här idag skall jag göra ett armband eller två,
gå till katten och läsa lite teori. Så jag borde sätta igång!
Vi hörs lite senare, ha en grym torsdag

Kommentarer
Du heter? LISA

Haha. Jag blir lite smått irriterad känner jag. Varför kan dom inte förstå när nästan alla säger att Ica schampon är dåliga.



Underbart. Jag sov som en björn :) Haft en bra dag?

2009-12-03 @ 12:13:08
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0