Blondie is dead

Jag är vid liv och inte längre en blondie, så mycket kan jag säga!
Kommer ju garanterat komma några snyggingbilder till helgen,
så ni får faktiskt hålla er. Men allt min blonda är borta.
Hade Mikael suttit bredvid och läst det jag nyss skrivit om mitt blonda,
hade han sagt: Men allt är ju inte borta, du är ju fortfarande blond (läs blåst)
Hur som helst, jag är placerad i lägenheten och väntar på Micke.
Hans tåg är försenat (inte nog med att han missade det första).
Han kommer väl aldrig komma hem. Så jag får sitta här ensam.
så oyckligt skall vi inte ha det, jag är faktiskt på riktigt bra humör.
Fick handlat julklappen till min bror idag, skönt. Är nästan klar nu.
Imorgon är det jobb för min del, dock börjar jag inte förrän kl 14,
men för mig gör det ingenting. Skall nästan bli lite skönt.
Sedan jobbar jag ju som vanligt hela fredagen och på lördag.
Jobbar även den 22 och 23, slå det om ni kan!

Kommentarer
Du heter? fiaa

:O :O :O :O :O :O :/

2009-12-16 @ 23:14:01

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0