En update från helgen

Igår var en riktigt skön lördag, let me tell you :)
Både jag och Mikael jobbade en stund på dagen, de gick fint.
Vi har ju som uppdrag att vakta hunden och huset igår och idag,
så efter jobbet åkte vi hit hem till mig.
Vi bakade pepparkakor och dom blev så jävla bra! Helt galet.
Perfekt bruna och vi använde så klart våra nya formar.
Efter baket lagade vi middag, kryddiga hamburgare och pommes.
Så gott! Efter maten var det äntligen dags att fixa min utväxt!
Så jäkla skön att äntligen fått gjort de. Känner mig som en människa
Vi hade lite spa-time på kvällen, jag målade mina naglar och håret då,
vi fixade Mikaels rygg och jag gjorde inpackning.
Efter allt det här så lade vi oss i ett varmt bad med massa tända ljus.
Ganska bra lördag, eller hur?
Det roliga var att vi tänkte fortsätta mysa efter maten, kolla film eller så
men både två stensomnade så fort vi lade oss i sängen, haha.
Nu väntar jag på att ugnen skall bli varm, det vankas luciafrukost!
Den består av frallor, färskpressad juice, lussebulle och pepparkakor.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0