Galant

Får ofta höra av Mikael att jag är som ett litet barn,
just nu kan jag inget annat än att hålla med på den punkten.
Jag längtar som en galning till imorgon efter kl 15 och framåt,
fram till sisådär den 27/12, eller nått åt det hållet.
För att imorgon mellan 9 och 15 jobbar jag på salongen, galet fullt.
Efter det kommer min moster och mina kusiner från Småland.
Saknat dom så in i bänken och när dom kommer så börjar det.
Julmyset alltså och håller på tills ungefär den 27/12 haha.
Jag längtar som en liten unge och tänkte att om jag sover,
så går det mycket fortare. Eftersom jag är fullbokad imon på salongen,
så går jobbet ganska snabbt det också. Sedan är det bara att köra!
Och påtal om köra så hade jag min andra körlektion idag, tralala.
Den gick galant och då överdriver jag inte. Fick beröm och allting.
Det är ju inte illa för att vara andra lektionen och om man heter Lina :)
Är helt klart nöjd med dagen med tanke på att snön vräker ner ute,
skinkan är klar och provsmakad (fasiken vad gott det var)
och om bara en dag så är det julmys för fulla muggar. Lääääängtar.
Så nu hoppar jag i sängen, kanske till sällskap av Vecko revyn,
Micke sover ju på Tjörn inatt så jag sover faktiskt i min egna säng.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0