Har ni kollat ut?

Lyckan håller i sig, har ni kollat ut? Det är ju helt galet.
Det spritter i hela kroppen på mig, hoppas snart på snö!
Det är nästan 5minus och frost överallt, är det inte fint?
Jag skall alldeles strax kila iväg till farmor och farfar.
Nu börjar jag bli riktigt hungrig också så det passar perfekt.
Inatt har jag verkligen sovit som en stock
, let me tell you.
Mikaels klocka ringde som vanligt 5:15, den hörde jag inte ens.
Helt plötsligt pussade han mig och sa: godmorgon älskling
Väldigt förvirrad svarade jag tillbaka och somnade sedan om,
tydligen. För när han gått in i duschen, fixat sig och sa hej då,
fattade jag ingenting. Har inte hört ett knyst, alltså har jag sovit!
Hur skönt låter inte det? Kan lova att det var kanon skönt.
Nej nu måste jag kila, ut i det fina vädret.
Kommer gå runt med ett leende på läpparna hela dagen :)
Äntligen kanske man kan få lite julstämning?

Kommentarer
Du heter? LISA

Visst är det härligt med frost! Bara det kunde komma lite pudersnö framåt jul :) Höll leendet i sig hela dagen?

2009-12-02 @ 17:53:59
URL: http://liisamax.blogg.se/
Du heter? LISA

Klicka dig gärna in till min blogg och svara på hur du tycker om schampo. Du är väl frisör? :)Håller du med mig och dom flesta frisörer eller är du emot?

2009-12-02 @ 19:52:53
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0