helt bedårande

Det är så skönt att ha fullt upp så ni anar inte.
Igår var det ju jobb på salongen hela dagen, gick kanon.
Idag ringde klockan 7:50, det var dags för ännu en dag på salongen
och om det gick kanon igår kan jag inte sätta ord på dagen idag.
Är en sån himla kick och självförtroende boost med nöjda kunder!
Efter jobbet idag var det dags för 5års kalas för Oscar (mickes bror)
Han blev överlycklig för alla presenter han fick och vi åt god mat.
Jag och Mikael handlade lite grejer tills imon och åkte till pappa,
han har nämligen varit och hämtat gran (granar) idag.
Han hittade en jätte söt till oss här i lägenheten, så söt.
Den är knappt en meter hög ocgh är helt bedårande haha.
Vi skall strax klä den och göra pepparkaksmuffins. Smarrigt värre!
Imorgon skall vi ju ha adventsfika här hos oss, det har ni väl koll på?


Kommentarer
Du heter? SUCIO ♥

I de senaste numret av Elle Magazine finns Agnes Carlsson på omslaget, vad tycker du om hennes bilder? (Du hittar dom på min blogg) Pussar SUCIO ♥

2009-12-05 @ 19:43:27
URL: http://sucio.blogg.se/
Du heter? LISA

Det är faktiskt du som har inspirerat mig att börja :)

2009-12-05 @ 19:59:02
Du heter? LISA

Jag menade om du hade lust att skriva om schampo. Äsch, scrolla ner i min blogg så ser du :)

2009-12-06 @ 12:33:12
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0