htc tattoo

Bloggen hamnar ju lite i kläm såhär mellan alla släktgrejer.
Julen är över men det gör lixom inget, jag är helnöjd.
Är himla nöjd och glad över alla fina julklappar jag fått.
Det är bara en grej jag måste byta eftersom jag fick två.
Egentligen behöver jag byta eller lämna tillbaka en köksvåg,
för jag fick två. Men jag vill ha båda två, dom är riktigt snygga!
Jag kommer snart bli ännu lyckligare, är så nära på att köpa mobil.
Den är galet snygg och så grym, en HTC TATTOO skall bli min.
Men Mikael har lärt mig att fundera lite på saken, så jag gört :)

Kommentarer
Du heter? LISA

Hur är allt med dig? :) Hade du en bra jul?

2009-12-27 @ 21:48:19
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0